Saturday, May 23, 2009

water lily


Sebenarnya aku adalah seorang pelukis. Macam-macam yang dah aku lukis, dari kartun hingga ke lukisan naive untuk kanak-kanak. Tapi maaf aku bukan pelukis yang ada apa-apa cuma ada bakat anugerah Allah. Tak popularpun cuma yang kenal tu... kenallah dan yang tahu tu... tahulah. Di bandar Kajang ni pun yang tahu cuma sekadar area-area belah utara aje, yang di selatan, di timur dan di barat bandar Kajang rasa-rasanya tak kenal! Tak kenalpun tak pelah... Yang penting KITA INI HAMBA ALLAH.
Kalau jadi orang popularpun agak-agaknya payah jugakan? Dah banyak aku baca tentang cerita 'Orang-orang Popular' last sekali riwayat hidupnya... Kita pakat-pakat fikir bagi sesiapa yang mahu berfikir.
Ini aku nak tunjukkan salah satu karya lukisan aku yang aku aje perasan cantik sesangat! Sekarang lukisan yang asli, ini sudah tidak ada dalam simpanan aku, sebab aku dah sedekahkan pada jiran aku. Ingat pesan Rasulullah, kalau nak bersedekah, elok berikan barang yang kita paling sayangggg... sangat!

No comments:

Post a Comment